Варіативність та особистісна орієнтація сучасної освіти потребують змін у теорії й методиці навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах, змін у технологіях навчання на всіх ступенях. Зростає питома вага методик, які сприяють формуванню практичних навичок пошуку й аналізу інформації, самонавчанню, самоорганізації, досвіду відповідального вибору та поведінки, становленню ціннісних орієнтацій.
У зв'язку з цим зростає і коло вимог до особистості вчителя іноземної мови, визначене змінами в суспільстві, концептуальними засадами Концепції «Нової української школи», а на практиці відповідати цим вимогам стає все важче.
Тому відповідно до концептуальних засад реформування середньої школи, з метою розвитку майстерності та професіоналізму педагогів іноземної мови, районним методичним кабінетом 05 жовтня 2017 року організовано семінар-практикум вчителів англійської мови «Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови» на базі Семидубського НВК.
У теоретичному модулі, модератором якого була Людмила Максімова, керівник районного методичного об’єднання, вчитель Тараканівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учасники семінару поглибили знання щодо використання прийомів та методів розвитку критичного мислення.
У практичному модулі вчителями Семидубського НВК Віталією Тимейчук проведено майстер-клас «Критично не означає негативно», а педагогом Плосківської ЗОШ І-ІІ ступенів Світланою Юхимчук-Шевчик – практикум «Етапи уроку у системі критичного мислення». Кожен із учасників семінару був залучений до активної діяльності, практичного опрацювання представлених методів та прийомів роботи, коментування методичної доцільності їх використання.
Немає коментарів:
Дописати коментар