субота, 26 грудня 2015 р.

      У кожної людини на певному етапі життя виникає питання: «Ким же мені бути?». Серцем я відчувала, що моє покликання – вчити дітей. Ця професія важка, натхненна і вимагає щоденної клопіткої праці.
       Моя робота визначає всю мою сутність і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, – і так уже шостий рік... «Школа — виноградник, де вчитель покликаний діяти виконавчо і плідно. Ці і подібні думки, які завжди близькі вчителеві і постійно витають перед його розумовим зором, підтримують у ньому веселість і бадьорість, зберігають йому мужність і спокій, якщо випали йому на долю невдячність і невизнання. Без таких думок, безсумнівно, не може бути постійно щасливого шкільного вчителя», писав А. Дістервег.
      Всі ці роки - це роки пошуків, роздумів, розчарувань, коливань, відкриттів, які перевернули все моє життя.
    І сьогодні отримавши нагороду за ІІ місце у І турі  Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2016" у номінації "Англійська мова" з впевненістю скажу, що я на правильному шляху!!!
Про підсумки конкурсу "Учитель року-2016" ->

Немає коментарів:

Дописати коментар